lunes, 14 de enero de 2008

Conclusions

La publicitat té un fort impacte en qualsevol societat actual al poseïr un gran poder de persuasió i influència en la conducta de les persones. S'ha convertit, d'alguna manera, en el patrocinador del periodisme i la comunicació audiovisual. És per això que pensem que la publicitat ha de fer-se per transmetre el missatge desitjat de la manera correcte, èticament parlant. El conflicte està en la ètica que té cada individu, que no sempre concorda amb la del veí. Gràcies a la regulació judicial s'ha aconseguit una publicitat justa, quan parlem de competència i també en el cas de la publicitat subliminal. Sempre, però, apareixerà publicitat que ofendrà col·lectius de tal manera que haurà de portar-se a judici per tal de suprimir-la.

1 comentario:

planeta5 dijo...

Bon dia,

Sóc una estudiant de la UOc i estic fent la tesi sobre la relació existent entre la publicitat i el cos femení.
He estat llegint el vostre treball i em sembla magnífic.
Voldria saber si puc aconseguir llegir el vostre treball final...

Salutacions i felicitats per la bona feina,

Contacte.
mail. castellogassol@gmail.com
tel. 626103053